SHARKY1 (ICQ 629788651) IS A RIPPER

You keep saying the same thing over and over...Like I said you need to be more witty than that....All i see when I read your posts are BLAH BLAH bitch BLAH BLAH your momma this and that...

lmao your a punk kid that nobody likes, im glad you paid for advertising im sure WE as in all the people that are chiming in on this thread saying how stupid you are is encouraging a lot of business for you :) Im not the dumbass who paid for advertising and is having a lot of people hate me :p....

I guarantee I have 10x more people to vouch for me here than you do, so yes a lot of people do have my back...Remember this blacklist thread is about how stupid you are to rip someone and use the same name here. Why didnt you just use that 8 pound mass in your skull and create another name. Ah nevermind its you were talking about you couldnt figure something so easy out.

Its not about getting you banned but making you look like an idiot kid who thinks their cheap plastics are the best. $18 per card?? Bank quality? Listen here son, bank quality doesnt involve sticker holograms like you use and printed on signature stripes. I bet your shit doesnt even have UV!
 
lol this guy is a joke man... fuck what he has to say, I think its best if we all stop replying to this thread so it can go dead and Ninja can assign Ripper to this fag.

Epic, Azn, Romeo I appreciate you guys chiming in for me even though I never asked (unlike what Sharky likes to think). It shows that there is true respect on this forum amongst REAL people.

Ninja, lets get this guy gone plz!
 

SHARKY1

RIPPER
epicgodz: actually 75% of those plastics i was selling were manufactured and have actual sig strips and heatpressed holos.. I had thousands of those already made.. the new templates im getting is what im printing and the people that can vouch for you are some weirdos the same as you. You seem like the type that dont make any money at all. just for you to worry so much about what i paid for the advert. you see I can afford to take a loss, and your bitch ass cannot. you guys whine so much and make a team and try to file a case against me for "$1k" Now thats some baller shit you are on !!

and then you keep saying you will get me banned, get me ripper status.. you know my facebook/you know where i live.. im gona enjoy my ripper status uhh ok ? where is it?

epicgodz: I did not have to change my name because I dont have to hide anything, Im not a ripper.. Only Arigold in his world full of hate is saying that. and he brought his bestfriends that are like him who gets no deals/$, who also does nothing but blog and gossip on other peoples business to kind of get in the mix and just to back him up to somewhat make it look that what he is saying is legit.

and
Arifake, admins read your request about 100 times.. and still nothing happened..
you are just like epicgodz, you think you have some power in here. you think people respect you.. but they dont!
they dont give a shit about you.. and why would ninja ban me or put a ripper status on me when I did not even rip anyone here.. you see?

If I did really as you two gayfucks proclaim.. then it wouldve happened already..

lol

... freaking clowns
 
epicgodz: actually 75% of those plastics i was selling were manufactured and have actual sig strips and heatpressed holos..

From what I see, 75% of the posts on your vending thread are senior members here saying how much of a fucktard you are. WHERE ARE THE CUSTOMER'S FEEDBACKS ON YOUR "MANUFACTURED" GOODS WITH HEATPRESSED AND SIG STRIPES?

Now now sharky boy, PLEASE FOR ONCE just answer the question. No swearing or cracking your mama jokes. And we dont want to know how "HARD" you are. :cool:
 

SHARKY1

RIPPER
go on my thread, some of them just be on icq. did you see all those Hsbc's and the metro card blanks all piled up in my video. those were done via offset printer. I did not personally make them but I have thousands of them in stock.. You will not see anything as nice as those. They were done very very very well.. just take a close look at the card in the video. nobody has perfected that hsbc design like we did.. we put hard work into that

as far as zebra,datacard. those are some low quality printers. I use "my.secret.not.for.you.to.know" 2012 edition. its much expensive and does much better work than hdp. plus we do some touches to it.. special touches that make the card all metallic/glittery and our holos were done and tipped PERFECT just like an actual card.

quality doesnt come any near than slackers,mr.perfects.. im not disrespecting these cats but you just have to see them plastics for yourself... if you so broke, just for the hell of it.. I would mail u a couple so you can take a glimpse. then you may decide if you want to do bizness with me

---------- Сообщение добавлено в 06:30 PM ---------- Предыдущее сообщение размещено в 06:00 PM ----------

aznraver, i barely notice you saying that im a fucktard? U write so much nonsense that after reading the 1st 2 sentences of what u wrote I stop reading your crap. and oh look you said "PLEASE" to me. LOL hahaahaha what is a "fucktard" by the way? was that some new word you invented? the ones who were talking shit were from you and arigold's team. they dont even know me and they were all talking shit because/regarding ARigold's false claim. so for you to even say 10 guys were talking shit.. ask yourself
were they seriously talking shit about my product? or were they just talking shit because they were trying to backup ARigold for his deal? get your facts straight and keep it real with yourself. and nextime you ask me PLEASE'.. you say PLEASE MASTER.. or PLEASE SIR

you got that?

BITCH!

lol
 
Whats even more funnier is he got a review from a Nov 2012 member with 4 post count. To top it off the members name is Rico....that sounds of hispanic origin to me. Sharky and Rico hahaha be more creative Guppy, damn you seriously are retarded.

Also what are you saying "WE" put a lot of work into the templates? You dont even know how to use photoshop let alone work on a design. Your a middle man, you buy them from someone else and "try" to sell them to everyone else. If someone pays $18 for a blank card from you they are very stupid. You use sticker holos and printed on sig stripes its obvious in the video. Asking about a product from a vendor is like asking nike how good their shoes are..of course they are going to say they are the best, its a biased opinion. You dont have ONE member here without a 2012 join date that says otherwise, n00b
 
Последнее редактирование:
Glitter cards don't mean shit since holo are stickers and stripes are clearly printed on.
PURE GARBAGE.

NO SHIT you didn't make those glitter blanks, they can be purchased online anywhere just like the blank whites, the base color comes in silver glitter, gold glitter etc. So quit empasizing on that stupid point.


***And YES. You are a FUCKTARD and you just PROVED to all of us here.

Datacard 150i is an industry level embosser that also encodes and engraves cvv onto plastics.
Its NOT a printer. I purposely put that in there and you fell for it.
Now we know you are just a baby in this game
 
Последнее редактирование:

SHARKY1

RIPPER
AZNRAVER, shut the fuck up you sound stupid as fuck. Ofcourse I insulted your bitchass so everything that's going to come off your mouth is negative. lol who cares about what you have to say. You dont get no respect, you dont have no money and say PLEASE MASTER the next time you talk to me... BITCH hahahah this guy is a clown.. engraves could be done by a simple embosser/indenter. dude you sound retarded you dont even know anything. if you know so much then wont u sell them yourself?

EPICGODZ, DUDE YOU NEED TO GIVE UP.. YOU DONT GET NO RESPECT HERE.. YOU ARE A BITCH! EVERYTHING THAT YOU WOULD SAY TOWARDS ME IS NEGATIVE! ofcourse I can understand that because I insulted your bitchass. I break you down the truth and HERE YOU GO AGAIN WITH YOUR MS CLEO SHIT. "rico and sharky sound like hispanic names" lol THAT WAS A CLIENT BITCH and why the fuck would I call in someone to back me up on here.. THAT IS SOMETHING THAT "YOU" WOULD DO.

CAUSE YOU A PUNK BITCH THAT DONT GET NO RESPECT ON HERE
EPICGODZ SAYS HE IS GOING TO BAN ME AND PUT RIPPER STATUS ON THIS FORUM BUT ALL THIS CLOWN COULD DO WAS LEAVE NEGATIVE FEEDBACKS ON ME EVERYDAY. LOL ITS NOT EVEN WORKING. I DEAL WITH PEOPLE PRIVATELY ON ICQ SO WHATEVER YOU WRITE ON HERE, IT DOESNT AFFECT MY BUSINESS.. AND YOU'S A BITCH AND I PROVE YOU A BITCH. YOU GOT THAT SNITCH TYPE OF PERSONALITY AND YOU KNOW IT

SO YOU ARE A BITCH
NINJA THINKS YOU A BITCH
AND THATS WHY HE IGNORES YOU AND YOUR REQUESTS

EPICGODZ IS A BITCH! A PUSSY! AND A SNITCH! LOLLLLLLL

BITCHHHH!!!!!!!!!!! hahahhahahhahahhahaha

READ THAT AGAIN

"NINJA THINKS YOUR A BITCH" thats why he doesnt even care about your request.

LOL... HATER! "BITCH!" hahahahhahahhah

---------- Сообщение добавлено в 01:42 AM ---------- Предыдущее сообщение размещено в 01:40 AM ----------

NINJA DOESNT GIVE A FUCK ABOUT EPICGODZ. NINJA THINKS YO ARE SORRY, A BITCH AND YOU DONT GET RESPECT FROM NINJA.. ITS FUNNY HOW THIS GUY SAYS "I WILL GET NINJA TO BAN YOU" LIKE THEY ARE PARTNERS.. LOL BUT HE ONLY SEES IT THAT WAY

NINJA SEE YOU AS A "BITCH" AND HE DOESNT GIVE A FUCK ABOUT YOU

KEEP THAT IN MIND
 
When did I ever say I will get ninja to ban you? Its not up to me. Ninja does what he wants, I anticipated a ban which you will receive rest assure that. Ninja said himself he hasnt ban you yet because your like a rainbow to our grey colored days. You make us all laugh because of how stupid you are in case you didnt understand why he said that. I didnt even bother reading your story you write everytime you post. its all blah blah blah..you say the SAME shit everytime you post.

Oh yeah btw I will continue to give you -1 feedback until your still here cause its funny pissing you off :)
 

SHARKY1

RIPPER
Its not pissing me off at all. Honestly, All that matters here is $. If you think your negative feedback is bothering me I wouldve changed names already.. You dont do anything that piss me off or affect my business. People see you talk shit back because I clown on you and its not because my stuff that I sell is horrible.. you see

And Ninja dosnt give a fuck about you. Just accept the fact that he dont respect you or your request. That guy doesnt give a FUCK ABOUT YOU.. just accept that.

You have no type of power in this forum.. you have NOTHING little punk.. "NOTHING"
 
Реклама
Купить фальшивые деньги
Залив на карту
Продам СТС, ПТС, ГРЗ, ПРАВА

TOR

Всегда заходите через браузер Тор, что бы быть вкурсе нового адреса после блокировки. Скачать можно по этой ссылке.

Время

Статистика форума

Темы
23,028
Сообщения
241,165
Пользователи
63,619
Новый пользователь
white-fluffy
Сверху